Este es el blog donde hablo de todo lo que se me pasa por la cabeza, de lo que siento y pienso.
Espero que os guste.
Kisses

L.B.R.

viernes, 15 de junio de 2012


I like your smile I like your vibe I like your style

But that's not why I love you
And I, I like the way You're such a star

But that's not why I love you
Do you feel, do you feel me? Do you feel what I feel, too?

Do you need, do you need me? Do you need me?

You're so beautiful But that's not why I love you

I'm not sure you know That the reason I love you is you Being you Just you

Yeah the reason I love you is all that we've been through


I like the way you misbehave When we get wasted

But that's not why I love you
And how you keep your cool When I am complicated

But that's not why I love you
Do you feel, do you feel me? Do you feel what I feel, too?

Do you need, do you need me? Do you need me?

You're so beautiful But that's not why I love you

And I'm not sure you know That the reason I love you is youBeing youJust you

Yeah the reason I love you is all that we've been through
And that's why I love you

Even though we didn't make it through
I am always here for you


I LOVE YOU "L" DON'T FORGET IT
I'm so sorry . . .
Lo siento. Perdón, no lo hice con mala intención.
De todo corazón
L.B.R.

No hay comentarios:

Publicar un comentario